pagi tadi, sedang aku lena dibuai mimpi indah, tidurku terganggu oleh bunyi bising. lalu sik sempat ku mok mintak no tepon ompuan lam mimpi ku ya, frust eh!

sikda keja kali sidak tok...boleh sik merusuh petang sikit? menganggu ketenteraman awam jak. aku pun sik tauk apa punca rusuhan tok. lupak mok embak microfon pake interview sidak nya.

sik lamak pasya datang sidak polis rusuhan untuk mententeramkan keadaan. nasib bait aku ada pake gas mask [8 att, 20 def] dibeli dari godfather kat mafia wars ari ya, mun sik, sik tauk la apa jadi ngan aku, mungkin dah masuk newspaper.

sidak PORU tok pun datang dengan bergaya, siap ada explosion ala2 WWE Raw Is War lam astro ya.

lebih kurang setengah jam la pertempuran berlaku, sik sempat ambik gambar sebab terlalu dahsyat. (tipu)

abang poru tok suka kenak ambik gambar, mok engkah lam frenster ke bang?

tamat dah persembahan Unit PORU ya tek sempena majlis penutupan latihan sidak nya. shield dan senapang untuk dilelong. sapa2 berminat sila contact aku k..heheh!